Teknik Destek ve Bakım Hizmetleri

Kurulum hizmeti satış öncesi müşterinin ihtiyaçları doğrultusunda yapılan anlaşma ve oluşturulan proje yönetiminin bir parçası olarak Cyberwise teknik destek uzmanları tarafından gerçekleştirilir. Kurulumlarda esas olarak ürünün en kararlı sürümü ve en az süre ile kesinti ile devreye alınmasıdır. Riskli en güncel sürümler hedef değildir. Kurulum sonrasında müşterinin üründen en fazla fayda sağlayacak şekilde konfigürasyon kontrolleri ve en iyi pratik çözümler uygulanır. Son olarak çalışma detayları rapor edilir.

Müşteri tarafından telefon, uzak bağlantı araçları veya mail üzerinden gelen sorun talepleri ilgili ekiplerce çağrı sistemine düşmekte ve takip edilmektedir. En kısa sürede sorunun tespiti ve sonrasında çözüm aşamaları uygulanır. Kesintiyi minimize etmek için yedek cihaz konumlandırma, geçici yama gibi çözümler uygulanarak müşteri tarafındaki iş akışını engel olan durumu ortadan kaldırıp arka planda kalıcı çözüm için çalışmalar yürütülür.

Müşteri tarafındaki ürün bulunan bileşenlerin güncel tutulması ve yayınlanır ise güvenlik yamalarının uygulanması ile ilgili çalışmaları kapsar. Versiyon güncellemeleri Müşteri ile karşılıklı kararlaştırılarak istenilen versiyona yapılacak şekilde planlanır ve güncelleme planı önceden paylaşılarak kesinti alınacak zaman belirlenerek çalışma gerçekleştirilir.

Müşteri tarafındaki sözleşme kapsamındaki ürünler için, sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti verilir. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrolleri yapılır, kritik seviyesine göre problemler açıklaması ile birlikte raporlanır. Alınması gereken aksiyonlar müşteri ile birlikte alınır. Bu sayede kesintiye sebep olabilecek durumların önüne geçilmiş ve performans iyileştirmeleri ile birlikte iş devamlılığı sağlanmış olunur.

Yetkili Eğitim Merkezi: Cyberwise uzun yıllara dayanan 5 yıldızlı Check Point partner ünvanına ek olarak Check Point'in yetkili eğitim merkezi olarak da çalışmalarını sürdürmektedir. Bu kapsamda Check Point tarafından hazırlanan ve uluslararası geçerliliği olan sertifika sınavlarına hazırlık eğitimlerini online veya sınıf ortamında katılımcılarına sunmaktadır.

CWPS Eğitimleri : Cyberwise Profesyonel Servisler olarak Ağ Güvenliği operasyonlarında yer alan teknik çalışanların operasyonel yetkinliklerini ileri seviyeye taşıyacak pratik ve lab ağırlıklı eğitimler düzenlemekteyiz. Check Point ve Palo Alto Networks ürünleri eğitimlerimizin odak noktasını oluşturmaktadır.

Uygulamalı Teknoloji Oturumları: Profesyonel Danışmanlık kapsamında yer alan atölye çalışmalarımızda yüksek verim hedefi ile hazırlanan özel ve dinamik programları yıl boyunca katılımcılarımıza sunmaktayız.

SecoShield: Bir Cyberwise markası olan SecoShield; Ağ Güvenliği operasyonlarında firewall yazılımlarının anlık çalışma performanslarını analiz ederek bildirimlerde bulunan, geriye dönük kök sebep analizleri için veri toplayan ve aksiyon planları yayınlayan dinamik bir yazılımdır.

CloudGuard: Cyberwise Profesyonel Servisler olarak Cloud Security çözümlerinde Check Point CloudGuard çözümünü müşterilerimize sunmaktayız.

fwCoWorker: Analiz, bilgi ve online çözüm platformu olarak dizayn edilen fw CoWorker teknik uzmanlara 24/7 erişim imkanı sunarak doğru aksiyonlar almalarına yardımcı olan dinamik bir platformdur.